Kadıköy Eşek Gözlü İranlı Escort Leyla

By

Kadıköy Eşek Gözlü İranlı Escort Leyla ilan başlığımdan da anlayacağın gibi nadir bulunan bir kadınım. İki yıldır buradayım ama hem İranlı hem de eşek gözlü bir kadının ilan verdiğini hiç görmedim. Verdiyse de eminim kısa sürede işi bırakmıştır. Yoksa illaki adını duyardım. Bunu en başta belirtmemin sebebi özel bir parçaya sahip olacağınız için fazladan bir bedel ödemeniz gerektiğini hatırlatmaktır. Bu işi açık bir şekilde söylüyorum ki; para için yapıyorum. Yani kimse benden ücretsiz bir şekilde seks yapmamı filan beklemesin! Eğer paranız varsa, pazarlık filan yapmayacaksanız, hakkımı verecekseniz hiç çekinmeden ilanımı okumaya devam edebilirsiniz. Hem arkadaşlarınıza anlatabileceğiniz güzel anılarımız hem de unutmayacağınız hazlar yaşayacaksınız.

Aslında Türkiye’ye beş yıl kadar önce geldim. Bu arada yaşım şuanda 25’dir. Fakat daha önce de ifade ettiğim gibi sadece son iki yıldır Kadıköy escort olarak hizmet veriyorum. Güzelliğim dillere destan olduğu için birçok ajanstan teklif aldım. Hatta reklam filmi için bile teklif aldım ama yaptığım işten dolayı cesaret edemedim. Sonuçta televizyonun karşısına çıkınca ister istemez benimle birlikte olan beyler ortaya çıkıp, beni rezil edecekti. Hoş yaptığım iş de utanılacak bir şey olduğunu hiç düşünmüyorum. Zaten tek başına yapmıyorum ya! Sonuçta bu hizmeti almak için para ödemek isteyen yüzlerce zengin iş adamı var… Zenginler bile bu hizmeti alıyorsa ben yanlış bir şey yapmıyorum demektir 🙂

Fiziğim zaten dillere destan ama en çok ön plana çıkan şey gözlerim oluyor. Türkiye’de eşek gözlü kızların ayrı bir kitlesi var. Bunun farkındayım ve böyle olmak benim de çok hoşuma gidiyor. Doğal güzelliğimi muhafaza etmek, bedenimi dinç tutmak için spor yapmaktan da hiç çekinmiyorum. Genelde sabahları bir iki saat yürüyüş, koşu yaparım. Hatta bazı müşterilerimle de çoğu zaman bu sabah koşusunda denk gelirim ama ne onlar beni tanır, ne de ben onları 😉 Gizliliğe verdiğim önem sayesinde escort Kadıköy piyasasında hem güvenebileceğiniz hem de kaliteyi sonuna kadar hissedebileceğiniz bir kadınım ve sizden şuanda bana ulaşmanızı bekliyorum…

You may also like

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Kaliteli, özgün ve hayat dolu İstanbul Kadıköy escot bayan modeller ile tanışma fırsatına laik görüldünüz. Sizler için hazırlamış oldukları, kendi kalemlerinden
çıkan özgün bilgiler ile onları tanımanız ve hayatları hakkında bilgi edinmeniz için sayfaları ve vitrind detayları inceleyebilirsiniz.
Address :
Acıbadem mah. 3456.Sokak Lale apt.,
İstanbul,